loading...
ردپای پاییز
محمد سینا بازدید : 33 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

نامزد احتمالی کریستیانو رونالدو در مدل لباس عروس + عکس

 

نامزد احتمالی کریستیانو رونالدو در مدل لباس عروس

ایرینا شایک معمولا به طور معمول مد های درجه یک را می پوشد ولی در آخرین عکس های منتشر شده از وی او به عنوان مدل لباس عروس کار کرده است که می تواند گویای نکته ای باشد!

 به گزارش پرشین وی این مدل روسی که در انواع مختلف لباس عروس با طراحی الساندرو انگلوزی ظاهر شده است ، به دوست فوتبالیستش کریستیانو رونالدو نشان می دهد که با چه لباسی در کنار وی خواهد بود.

این عکس ها درست درزمانی منتشرشده است که منبعی که با این فوتبالیست آشنایی نزدیک دارد به گزارش پرشین وی اعلام کرده بود وی ممکن است همین روزها از دوست دختر خود ایرینا خواستگاری کند.

این زوج چندین سال است که با هم آشنا هستند و با وجود اینکه کریستیانو پسر دو ساله ای را از طریق مادر جایگزین دارد، او اخیرا اشاراتی مبنی بر اینکه دوست دارد فرزند دیگری داشته باشد کرده است.

 رونالدو گفته بود:"اکنون چیزی که می خواهم این است که پدر خوبی برای پسر 2 ساله ام باشم" و در ادامه گفت:"یک یا دو بچه دیگر نیز در آینده می خواهم ولی به خیلی چیزها بستگی دارد."

  نامزد احتمالی کریستیانو رونالدو در مدل لباس عروس

  نامزد احتمالی کریستیانو رونالدو در مدل لباس عروس

  نامزد احتمالی کریستیانو رونالدو در مدل لباس عروس

  نامزد احتمالی کریستیانو رونالدو در مدل لباس عروس

  نامزد احتمالی کریستیانو رونالدو در مدل لباس عروس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من من خودم بودم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزید من خودم بودم و دستی که صداقت می کاشت گر چه در حسرت گندم پوسید من خودم بودم و هر پنجره ای که به سرسبزترین نقطه بودن وا بود وخدا می داند سادگی از ته دلبستگی ام پیدا بود من نه عاشق بودم و نه دلداده گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,• من به دنبال نگاهی بودم که مرا از پس دیوانگی ام می فهمید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام قسمت بیشتر خوشتان می اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 248
  • بازدید کلی : 2,232
  • کدهای اختصاصی

    Flash Required

    Flash is required to view this media. Download Here.

    ارسال لینک