loading...
ردپای پاییز
محمد سینا بازدید : 22 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (1)

GFTCLUB: هفته نهم رقابت هاي ليگ دسته اول فوتبال باشگاههاي كشور گروه الف با استقبال خوب علاقمندان، تيم گسترش فولاد در ورزشگاه اختصاصي خود ميزبان تيم پارسه تهران بود. به گزارش روابط عمومي باشگاه گسترش فولاد پيروزي ميزبان بر ميهمان مي توانست خيلي از معادلات گروه الف را تغيير دهد روي همين اصل گسترش فولاد هر چه در توان داشت به كار گرفت و پس از از اينكه در 45 دقيقه اول دو بار ديرك دروازه پارسه تهران را به لرزه درآورد بازی با نتيجه مساوي به پايان رسيد در 45 دقيقه دوم و تعويض هاي طلايي رسول خطيبي در ده دقيقه اول نيمه دوم سبب شد تا روند هجومي گسترش فولاد كماكان تداوم يابد و پس از اينكه رسول خطيبي همچون دو بازي قبلي مقابل استقلال اهواز و نفت مسجد سليمان روانه ميدان شد عملا روند بازي و شيوه ي آن تغيير كرد تا اينكه در دقيقه 2+90 روي پاس رسول خطيبي از ضربه ايستگاهي و شليك تماشايي سعيد آقايي از 25 متري زوزه كشان سنگر پرويز برومند با تجربه فرو ريخت گفتني است دردقيقه 88 نيز يكبار خطيبي با عبور از كمند دفاع حريف توپ را به ديرك عمودي پارسه كوبيد با اين پيروزي ارزشمند گسترش فولاد صدر جدول را به تسخير خود در آوردوهمچنان بدون باخت ماند. در پايان اين ديدار رضا زنوزي مطلق مالك باشگاه كه از نزديك شاهد بازي بود با حضور در رختكن از تلاش وپيروزي شاگردان رسول خطيبي وكادرفني وبازيكنان تشكر كرد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من من خودم بودم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزید من خودم بودم و دستی که صداقت می کاشت گر چه در حسرت گندم پوسید من خودم بودم و هر پنجره ای که به سرسبزترین نقطه بودن وا بود وخدا می داند سادگی از ته دلبستگی ام پیدا بود من نه عاشق بودم و نه دلداده گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,• من به دنبال نگاهی بودم که مرا از پس دیوانگی ام می فهمید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام قسمت بیشتر خوشتان می اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 255
  • بازدید کلی : 2,239
  • کدهای اختصاصی

    Flash Required

    Flash is required to view this media. Download Here.

    ارسال لینک