loading...
ردپای پاییز
محمد سینا بازدید : 17 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (1)

رسول خطيبي براي چندمين بار نيمه مربيان را از آن خود كرد

GFTCLUB: تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز در ايستگاه دهم ليگ دسته اول فوتبال باشگاههاي كشور توانست با برتري برابر ميزان خود شهرداري اراك صدرنشيني خود را تدوام بخشد.

به گزارش روابط عمومي باشگاه گسترش فولاد آبي پوشان تبريزي براي تداوم صدرنشيني خود نياز به هر سه امتياز اين ديدار را داشتند از اين رو شاگردان رسول خطيبي توانستند با ارائه بازي هماهنگ و منسجم ميزبان خود را شكست داده وصدرنشين بلامنازع  گروه الف باشند.

در اين ديدار مير مهدي قريشي در دقيقه 80 توانست روي ارسال زيباي هدايت شهرياري از ضربه ايستگاهي و دفع ناقص دروازبان شهرداري اراك با يك بغل پا اولين گل اين ديدار را به ثمر برساند 8 دقيقه بعد گسترشيها روي پاس عمقي رسول عليزاده و شوت زيباي سامان نريمان جهان توانستند دومين گل خود را به ثمر برسانند. در وقت اضافه تيم ميزبان توانست يكي از گلهاي خورده را جبران نمايد كه در نهايت اين ديدار با برتري تبريزي ها به پايان رسيد.

تيم گسترش فولاد   تبريز با كسب هر سه امتياز اين ديدار در مجموع با 22 امتياز در صدر جدول رده بندي قرارگرفت.

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط samira در تاریخ 1391/09/13 و 19:01 دقیقه ارسال شده است

تو پسر خطیبی هستی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من من خودم بودم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزید من خودم بودم و دستی که صداقت می کاشت گر چه در حسرت گندم پوسید من خودم بودم و هر پنجره ای که به سرسبزترین نقطه بودن وا بود وخدا می داند سادگی از ته دلبستگی ام پیدا بود من نه عاشق بودم و نه دلداده گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,• من به دنبال نگاهی بودم که مرا از پس دیوانگی ام می فهمید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام قسمت بیشتر خوشتان می اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 268
  • بازدید کلی : 2,252
  • کدهای اختصاصی

    Flash Required

    Flash is required to view this media. Download Here.

    ارسال لینک