loading...
ردپای پاییز
محمد سینا بازدید : 3 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)

کد خبر : 989857    زمان ارسال : سه شنبه 1391/08/23 17:32 ويسي: ازبکستان رامي‌بريم وبراي صدرنشيني مي‌جنگيم سرمربي تيم فوتبال پيکان ابراز اميدواري کرد تيم ملي ايران با بردن ازبکستان راهش را براي رسيدن به جام جهاني هموار کرده و از هفته آينده به فکر رقابت با کره‌جنويي براي صدرنشيني در گروه خواهد بود. عبدالله ويسي در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد ديدار تيم ملي ايران و ازبکستان ضمن بيان مطلب فوق گفت: در اين روزها يکي دو جلسه از تمرينات اين تيم را از نزديک تماشا کردم و بازيکنان از نظر شادابي و انگيزه به مراتب بيشتر از زمان حضور در تمرينات قبل از ديدار با کره‌جنوبي هستند. وي با بيان اينکه به نظرم بازيکنان براي شکست دادن ازبکستان هم قسم شده و تلاش چند برابري را در اين بازي انجام مي‌دهند، افزود: مطمئن هستيم تيم ملي با برد شيرين و خوب برابر ازبکستان، ضمن هموار کردن راه صعودش به جام جهاني، از هفته آينده براي صدرنشيني با کره‌جنوبي به رقابت مي‌پردازد. سرمربي تيم فوتبال پيکان همچنين وضعيت اين تيم را به مراتب بهتر از گذشته دانست و خاطرنشان کرد: بازيکنان به خوبي تمرين مي‌کنند و براي ديدار با ملوان آماده هستند. اميدواريم از اين هفته به بعد بتوانيم نتايج گذشته را جبران و عملکرد به مراتب بهتري را در ليگ از خود ارائه کنيم. وي با تاکيد مجدد بر اينکه بازيکنان اخراجي باز نمي‌گردند، در مورد مسابقات جام حذفي اظهار داشت: اينکه از مرحله نخست اين جام تيم‌هاي ليگ برتري حضور دارند، حساسيت مسابقات را بيشتر کرده است. هدف پيکان هم حضور قدرتمند در اين جام است و سعدي داريم داشته‌هاي خود را رو کرده و با جدي گرفتن مسابقات، تمام تلاش‌مان را براي موفقيت به کار مي‌بنديم. ويسي با اشاره به اينکه پيکان براي مسابقات جام حذفي برنامه خاصي دارد، در پاسخ به اين پرسش که آيا اميدوار به قهرماني در اين جام هستيد؟، گفت: همه تيم‌ها براي بردن و موفقيت در اين جام شرکت مي‌کنند و برخي از تيم‌هاي کوچک، کارهاي بزرگي در اين جام انجام مي‌دهند. ما هم قدم به قدم در اين جام پيش مي‌رويم و امروز تنها مي‌توانم بگويم هدفمان موفقيت در هر ديدار است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من من خودم بودم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزید من خودم بودم و دستی که صداقت می کاشت گر چه در حسرت گندم پوسید من خودم بودم و هر پنجره ای که به سرسبزترین نقطه بودن وا بود وخدا می داند سادگی از ته دلبستگی ام پیدا بود من نه عاشق بودم و نه دلداده گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,• من به دنبال نگاهی بودم که مرا از پس دیوانگی ام می فهمید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام قسمت بیشتر خوشتان می اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 302
  • بازدید کلی : 2,286
  • کدهای اختصاصی

    Flash Required

    Flash is required to view this media. Download Here.

    ارسال لینک