loading...
ردپای پاییز

Siasi

محمد سینا بازدید : 3 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)
کمیسیون عمران از پاسخ وزیر راه درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما قانع نشد دبیر اول کمیسیون عمران مجلس با اشاره به حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت هواپیمایی در نشست امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه موضوع افزایش قیمت بلیت هواپیما بررسی شد اما اعضای کمیسیون از پاسخهای علی نیکزاد قانع نشدند. به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی حمیدرضا پشنگ اظهار داشت: در نشست امروز سه‌شنبه کمیسیون عمران مجلس وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و روسای شرکت‌های هواپیمایی حضور داشتند و موضوع افزایش جهشی قیمت بلیت هواپیما بررسی شد.   نماینده مردم خاش و میرجاوه درمجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه وزیر راه و شهرسازی بدهی شرکت‌های هواپیمایی و نوسانات نرخ ارز را علت اصلی افزایش جهشی قیمت بلیت هواپیما عنوان کرد.   وی در ادامه افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون عمران عنوان کردند که افزایش قیمت بلیت هواپیما حداکثر تا ۳۵ درصد قابل قبول است اما افزایش قیمت به شکل جهشی و ناگهانی قابل پذیرش نیست که وزیر راه و شهرسازی پاسخ قانع‌کننده‌ای در این زمینه ارائه نداد.   این نماینده مجلس نهم با اشاره به حضور وزیر نیرو در نشست امروز کمیسیون عمران گفت: در این جلسه بنده درخصوص مشکلات مهار آب‌های سطحی و اجرای پروژه‌های سدسازی سوالی از وزیر نیرو داشتم که در همین راستا مقرر شد یکی از معاونان مجید نامجو موضوع را رصد کرده و مشکل را هر چه سریع‌تر حل کند.   وی اضافه کرد: همچنین در این نشست عوض حیدرپور نماینده مردم شهرضا سوالی را درمورد مشکلات آب حوزه انتخابیه خود از مجید نامجو پرسید که مقرر شد در این زمینه پیگیری‌های لازم توسط وزیر نیرو انجام شود.   دبیر اول کمیسیون عمران مجلس بررسی الحاق دو اسکله به منطقه آزاد تجاری چابهار را دیگر دستور کار این کمیسیون اعلام کرد و گفت: تصویب نهایی این موضوع منوط به نظر مرکز پژوهش‌های مجلس و انجام کارشناسی تر شد.  
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من من خودم بودم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزید من خودم بودم و دستی که صداقت می کاشت گر چه در حسرت گندم پوسید من خودم بودم و هر پنجره ای که به سرسبزترین نقطه بودن وا بود وخدا می داند سادگی از ته دلبستگی ام پیدا بود من نه عاشق بودم و نه دلداده گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,• من به دنبال نگاهی بودم که مرا از پس دیوانگی ام می فهمید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام قسمت بیشتر خوشتان می اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 298
  • بازدید کلی : 2,282
  • کدهای اختصاصی

    Flash Required

    Flash is required to view this media. Download Here.

    ارسال لینک