loading...
ردپای پاییز
محمد سینا بازدید : 3 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)
افشين پيرواني در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ديدار تيم‌هاي ازبکستان و ايران تصريح کرد: بعد از پيروزي مقابل کره جنوبي توقعات از تيم ملي بالا رفته است و به همين خاطر بازي سختي برابر ازبکستان داريم. بازيکنان ازبک خارج از خانه خطرناک هستند و اميدوارم ملي پوشان با ارائه يک بازي منطقي مقابل اين تيم پيروز شوند. وي با بيان اينکه بردن ازبکستان راه ما را براي صعود به جام جهاني هموار مي‌کند، تاکيد کرد: تيم ملي بايد هم در ساختار دفاع و هم در ساختار حمله هوشيار باشد. نبايد از اول بازي را تهاجمي انجام بدهيم چون حريف در ضد حملات بسيار خطرناک است. بازي دفاعي هم در خانه اصلا قابل قبول نيست. به همين دليل بايد ساز و کار تيم ملي متناسب باشد. سرمربي تيم فوتبال سنگ آهن بافق افزود: نقطه قوت تيم ملي اشکان دژآگه و رضا قوچان نژاد هستند که در بازي با کره جنوبي بسيار خوب ظاهر شدند. با اين حال خط هافبک تيم ملي برگ برنده ما است و اگر هافبک‌ها خوب باشند، تيم ملي نتيجه مي‌گيرد. در مجموع اميدوارم هر بازيکني که در زمين حضور دارد به دور از احساس و با تمام تلاشش بازي کند. تيم ملي فوتبال ايران فردا چهارشنبه در چارچوب مسابقات انتخابي جام جهاني در ورزشگاه آزادي ميزبان ازبکستان است. ايران در حال حاضر با 7 امتياز به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به کره جنوبي در رده دوم جدول گروه خود قرار دارد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من من خودم بودم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزید من خودم بودم و دستی که صداقت می کاشت گر چه در حسرت گندم پوسید من خودم بودم و هر پنجره ای که به سرسبزترین نقطه بودن وا بود وخدا می داند سادگی از ته دلبستگی ام پیدا بود من نه عاشق بودم و نه دلداده گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,• من به دنبال نگاهی بودم که مرا از پس دیوانگی ام می فهمید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام قسمت بیشتر خوشتان می اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 36
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 293
  • بازدید کلی : 2,277
  • کدهای اختصاصی

    Flash Required

    Flash is required to view this media. Download Here.

    ارسال لینک