loading...
ردپای پاییز
محمد سینا بازدید : 3 سه شنبه 23 آبان 1391 نظرات (0)
کد خبر : 989803    زمان ارسال : سه شنبه 1391/08/23 11:25 کاکا: فالکائو يک بازيکن فوق العاده است ستاره برزيلي از رابطه صميمانه اي که با ستاره کلمبيايي اتلتيکومادريد دارد صحبت کرده است.   ريکاردو کاکا، فوروارد برزيلي باشگاه رئال مادريد در صحبت هايي به تمجيد از رادامل فالکائو، مهاجم کلبيايي تيم اتلتيکومادريد پرداخته است.  اين صحبت ها درحالي مطرح شده که تيم هاي ملي برزيل و کلمبيا روز 5شنبه به وقت ايران در ديداري دوستانه به مصاف هم مي روند و اتلتيکومادريد و فالکائو هم يکي از رقباي سرسخت رئال در رقابت هاي لاليگاست. حالا کاکاي 30 ساله در صحبت هايي به تمجيد از قابليت هاي فوتبالي فالکائو پرداخته است.  به گزارش گل، کاکا به لانس گفت:« رادامل فالکائو يک بازيکن بامهارت و فوق العاده است. او يکي از دوستان خوب من است و گاهي وقتها در مادريد او را مي بينم. ما دوستان خانوادگي هستيم و اميدوارم که اين رابطه خوب براي مدتي طولاني پايدار بماند.»  حالا در روز 5شنبه تيم ملي برزيل در ديداري دوستانه مقابل کلمبيا قرار خواهد گرفت و کاکا و فالکائو بار ديگر مقابل هم بازي خواهند کرد. کاکا درمورد اين بازي دوستانه گفت:« کلمبيا بازيکنان فوق العاده اي دارد و ما بايد براي پيروزي در اين بازي در اوج آمادگي باشيم. من ازاينکه در دوبازي اخير بازي کرده ام حس خيلي خوبي دارم. البته جايگاه من در ترکيب تيم قطعي نيست. من در بازيهاي اخير خوب بودم ولي هنوز بايد کارهاي زيادي براي تيم ملي انجام دهم.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
من نه عاشق بودم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من من خودم بودم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزید من خودم بودم و دستی که صداقت می کاشت گر چه در حسرت گندم پوسید من خودم بودم و هر پنجره ای که به سرسبزترین نقطه بودن وا بود وخدا می داند سادگی از ته دلبستگی ام پیدا بود من نه عاشق بودم و نه دلداده گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,• من به دنبال نگاهی بودم که مرا از پس دیوانگی ام می فهمید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از کدام قسمت بیشتر خوشتان می اید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 46
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 243
  • بازدید کلی : 2,227
  • کدهای اختصاصی

    Flash Required

    Flash is required to view this media. Download Here.

    ارسال لینک